MyFlavours stopt per 1 september
Bijgewerkt op 19 augustus 2020
MyFlavours gaat per 1 september stoppen wegens strategische redenen. Je account wordt overgezet naar NuCash.nl.
Zie hieronder het bericht van de eigenaar van MyFlavours
In de afgelopen jaren heb je gebruik kunnen maken van MyFlavours. Door strategische wijzigingen zal de website per 01-09-2020 sluiten. Maar jij kan nog steeds online shoppen met cashback…
Via de website NuCash.nl kan je blijven shoppen met cashback en CashCoins verdienen. Op 01-09-2020 wordt jouw huidige account en saldo overgezet naar NuCash.nl en kan je inloggen op www.nucash.nl en direct verder sparen. Als je een account hebt op beide websites, dan blijft het account met het hoogste saldo bestaan op NuCash.nl.
Het kan zijn dat je op 01-09-2020 door de verhuizing niet kunt inloggen op één van beide websites. Wij doen ons uiterste best om het overzetten zo snel mogelijk te doen, zodat jij zo min mogelijk problemen ondervindt. Vanaf 02-09-2020 kan je zonder problemen inloggen bij NuCash.nl.
Wij willen je alvast bedanken voor je begrip en hopen je snel terug te zien op NuCash.nl.
11 reacties
MyFlavours gaat per 1 september stoppen wegens strategische redenen. Je account wordt overgezet naar NuCash.nl.
Zie hieronder het bericht van de eigenaar van MyFlavours
In de afgelopen jaren heb je gebruik kunnen maken van MyFlavours. Door strategische wijzigingen zal de website per 01-09-2020 sluiten. Maar jij kan nog steeds online shoppen met cashback…
Via de website NuCash.nl kan je blijven shoppen met cashback en CashCoins verdienen. Op 01-09-2020 wordt jouw huidige account en saldo overgezet naar NuCash.nl en kan je inloggen op www.nucash.nl en direct verder sparen. Als je een account hebt op beide websites, dan blijft het account met het hoogste saldo bestaan op NuCash.nl.
Het kan zijn dat je op 01-09-2020 door de verhuizing niet kunt inloggen op één van beide websites. Wij doen ons uiterste best om het overzetten zo snel mogelijk te doen, zodat jij zo min mogelijk problemen ondervindt. Vanaf 02-09-2020 kan je zonder problemen inloggen bij NuCash.nl.
Wij willen je alvast bedanken voor je begrip en hopen je snel terug te zien op NuCash.nl.
help ik ben verhust naar andere mail adres
kunnen jullie alle mails van de oude mail adres **@gmail.com naar de nieuwe **@gmail.com stuuren over schakelen ik ben lid van al deze mails ook van nu cach exrra euro klik je zak geld o en de saldo van mylavours word die dan ook samen getroken met nu cash anders heb je heel de moeite gedaan toch
Echt iets voor orange buddies.
Dit doen ze helaas regelmatig. Zo maak je winst.
En ze reageren nergens op.
Nota bene 2 spaarprogramma's van hun zelf.
Met Spaarbron was het nog een overname van een "vreemd" bedrijf.
Ik wacht ook nog steeds op de bijschrijving. En dat na 3 maanden. In mijn geval 8 euries.
Heb maar even een mail gestuurd naar nucash hoe dit kan.
Ik hou jullie op de hoogte
ik had 7.15 gespaard waar blijft die bijschrijving ??
mooie boel . stort het maar bij een van de andere sites die jullie hebben.
dit is een schande om er zo van af te komen...
Ook bij mij is het geld gewoon weg foetsie en verdwenen.
Saldo myflavours is helaas niet overgezet naar naar Nucash
Salso bij myflayours was Jouw Saldo:
33,75
Bedrag bij Nucash Bedrag: 32,750
dus zou graag die 33.75 over gezet zien.
Nog steeds geen antwoord op de vragen gekregen, wordt hier nog iets mee gedaan?
Vreemd dat dit zomaar is gebeurd, waar is het lagere saldo dan gebleven? Ik heb niet voor de strategische samenvoeging gekozen de saldo's moeten bij elkaar worden geteld en niet zomaar worden weggesluisd. Op mijn account is het hogere saldo van myflavours helemaal niet opgenomen er staat het lagere saldo van nucash, graag deze misstand oplossen want dit klopt voor geen meter!
Helemaal mee eens. Toen Spaarbron werd overgenomen door Enqueteclub flikten ze dat ook al. Nu voor de 2e keer €9 kwijt
Ik speel op alle 2 dus nu ben ik geld kwijt. beetje vreemd jullie hadden het er ook gewoon bij kunnen boeken
hier zelfde probleem geld kwijt omdat ik op beide speelde oplichting want hun hebben wel gebeurt voor onze clixs
helemaal eens ester, het klopt voor geen meter. Wij hebben niet voor de strategische samenvoeging gekozen. Er waar zou nu toch het laagste saldo zijn gebleven? In mijn geval staat het nog gewoon op nucash en is dus het hoogste saldo verdwenen, dit voelt niet goed en moet uitgezocht worden.
Reactie toevoegen